martes, 5 de marzo de 2013

RaDdaCciÓ PoNt


      1. Explica el que has fet en aquests dies de pont. Redacció de 15 línies.

      Feina important: Corregeix el teu escrit aquí:   http://www.softcatala.org/corrector_ortogr%C3%A0fic

En aquest pont he estat molt agust a ca meva tot lo dia fent es vago mirant sa tele jugant a videojocs i a pics e sortit una estona amb els amics.Dijous, vaig anar a Manacor amb els amics a pasar el capvespre i m'hos o varem pasar realment bé veient tot lo que passa per allà les madones...
Quan varem tornar a s'illot varem anar a acercar un altre amic i varem anar a tomar un parell de cerveses i riure un poc per sa coma.
Divendres, quan em vaig aixecar no tenia ganes de res aixi que quan vaig berenar em vaig posar a jugar a la pleyuna estona i després a mirar el meu programa de televisió favorit.
A l'hora de menjar la meva mare em va fer uns macarrons molts bons i gustosos.Em vaig fer una bona sesta i em vaig anar amb un amic a calamillor que haviem dit d'anar i estar per ella amb un parell.A la nit varem anar a casa d'un cosí del meu amic a jugar una estona a la pley a zombies, fins la 1 o 2 del mati.Disabte quan em vaig aixecar vaig cridar en fernando i em vaig anar a pesca i vaig agafar un enorme refredaT!Després de menjar em vaig posar a fer un poc de feina de l'istitut.I en acabar em vaig sortir de ca meva i vaig agafar la moto.A la nit em vaig anar a ca un amic a tomar un parell de cubates i a riure un poc d'un vell amic que ha vengut.Diumenge em vaig aixecar a les 12 i em vaig tirar al sofa fins l'hora de menjar.El dilluns ja per ultim dia vaig aprofitar a dormir i em vaig aixecar a la 1:30 h.En haver menjat em vaig anar tot el capvespre a manacor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario