martes, 16 de octubre de 2012

Tema Feliç:)~>#`;

   1. Escriu un tema sobre el qual t'agradaria saber-ne més coses. Explica per què has triat aquest tema i quin interès et desperta.

             2. Explica el que creus que fou un dels dies més feliços de la teva vida i per què. 

El meu tema és la pesca que m'interesa bastant per saber més coses per facilitar el treball de pescar més facilment.M'agrada aquest tema perque la pesca es unes de les coses més importants de la meva vida apart de ser el meu hobbie m'interesa molt la pesca p'el tema d'agafar peixos grans com llampuges o verderols...

El meu dia més feliç que record va ser aquest estiu passat que feia 4 anys que no veia a mon pare i el primer dia que vaig esta amb ell esteia molt emocionat vaig estar amb ell tot l'estiu  fent coses anant a puestos com de festa o a la platja també a la fira...Aquest dia el primer que vaig veure a mon pare va ser un dia molt especial.

No hay comentarios:

Publicar un comentario