jueves, 13 de junio de 2013

Nou poema ~>♥♦♣♠®

        

   Comenta aquest poema d'un poeta enamorat de la vida quotidiana i diària del poble, de la idiosincràsia caparruda, emprenedora i coratjuda de la gent de poble.

                  
                         Lladrucs de fons,
                        concert de grills a mitjanit,
                        campanars repicant alens,
                        feixugues foscors abracen la son dels sementers,
                        estels entotsolats enyoren cels blaus,
                        fanals taquen de claror els carrers,
                        cafès estibats de veus,
                        amants desfogats als caps de cantons,
                        capamuntes caparrudes,
                        reguerons de fosca pengen dels referits.

                        Aquest poema podria ser ben bé
                        una postal de Campanet a mitjanit.

                                               Joan Miquel Chacón

          1. Comenta el poema de Joan Miquel Chacón al teu blog. Cerca al diccionari el significat de les paraules en negreta i el copies a l'entrada, després del poema.
Vol dir que al fons dels concerts a mitjanit esta ple de grills que canten enmig de la foscor i tenebrositat del sementers i que estan tots sols en el cel i tots enclarits cafès plens de gent amants a les esquines i els requerons pengen dels referits.

        2. Explica la darrera anècdota divertida que t'hagi passat.
Ahir em vaig anar amb la moto i quan vaig arribar a casa vaig entrar i vaig deixar el casc fora amb la moto i quan vaig sortir al minut ja no hi era vaig estar 5 minuts bons cercant i no el trobava i despres va apareixer el meu amic i em va dir mai deixis res al carrer perque en 5 segons desapareix i em va tornar el casc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario