jueves, 29 de noviembre de 2012

El mon torna boig

1. Tema de l'escrit.

  2. Per què penses que s'estructura així, d'una manera repetitiva? Quina és la intencionalitat de l'autora?

 3. Afegeix quatre frases teves, personals, de coses que pensis seguint la mateixa línia de l'escrit: Això em ve al cap... 

 4. Escriu les idees fonalmentals que defensa aquest escrit i si s'adiuen amb el temps que corren. 

 1. El pensament 

2.Per entenir-lo millor.Per captar millor les idees.

3. Això em ve al cap quan tenc algo que fer

Això em ve al cap quan tenc de memoritzar qualque cosa (estudiar)

Aixo em ve al cap quan he der fer tasca improvisada a casa

Aixo em ve al cap quan tenc una sorpresa preparada per a qualcú

4.Les idees que en venen al cap cada dia que pasa en aquesta vida


No hay comentarios:

Publicar un comentario