jueves, 22 de noviembre de 2012

Revolució Francesa

1. Cerca informació sobre la Revolució francesa. Penja imatges relacionades amb el tema.

        2. Cerca informació sobre Napoleó. Explica la seva biografia i penja una foto del mateix.

        3. Escriu una carta a un amic. Pot ser inventada. 15 línies.

La Revolució Francesa (1789 – 1799) és considerada el model de revolució política de la seva època i va suposar la conquesta del poder per la burgesia i el desplaçament de l'aristocràcia i el clergat.
A finals del segle XVIII, el regne de França, com la major part d'Europa, estava sotmesa a l'Antic Règim. Era, doncs, una societat estamental fonamentada en el privilegi i la propietat de la terra. La monarquia absoluta de Lluís XVI era incapaç de millorar la situació de crisi financera, fam i debilitat de la vella estructura de classes. En aquest context es produeix un seguit de revoltes que conduïren a la revocació de l'Antic Règim.
Napoleone Bonaparte (Ajaccio, Còrsega, 15 d'agost de 1769 - Santa Helena, 1821) fou un militar i home d'estat francès.
Fou general de l'exèrcit durant la Revolució Francesa, alt dirigent de França com a Primer Cònsol de la Primera República Francesa (1 de novembre 1799-18 de maig de 1804), i Emperador dels Francesos, amb el nom de Napoleó I del Primer Imperi Francès, (18 de maig de 1804-6 d'abril de 1814), i posteriorment i de forma breu des del 20 de març al 22 de juny Confederació de Rin. També de mentre que va ser Emperador dels Francesos va ser co princep d'Andorra.

Hola Peter som n'Aaron ja fa un 5 anys que estic sense tu, la cosa a canviat molt des de que et vares anar a Noruega.Jo ara tenc un parell de feines que fer entre l'institut i tot lo que he de fer els capvespres.
Jo aqui a Mallorca estic molt be el temps es passa molt aviat de dia en dia i estic tot lo dia jugant a sa Play 3 jugant en es Call Of Duty Modern Warfare 3,ja hi soc un profesional jeje.Ara de pics m'en vaig a donar una volta pe'l Port amb sa moto o a Son Servera i sempre m'ho pas molt bé.Ara estic fent un curs de diversificació a l'Ies Portocristo encara que no conesc a ningú però em dona igual perque jovaig a la meva bolla i sempre amb els meus amics ipas de tothom només m'interesa es titol de l'eso.Qualque dia as de conectarte amb jo per poder xerrar un poc que fa molt de temps que no xerram.Aquest estiu vaigesta a la península i no mos varem poder veure pero això no es cap problema per a jo.
M'has de contestar prest que ho estic desitjant esper que te vagi bé per allà i que tenguis sort a sa vida!


                        ~ > # ; ` !

No hay comentarios:

Publicar un comentario