jueves, 24 de enero de 2013

Introspecció interior

1. Introspecció interior: Explica els sentiments, emocions, sensacions i desitjos que tens ara mateix en unes 10 línies... T'has de concentrar molt, has d'entrar en el teu interior i explora...

Ara mateix el meu estat anímim es un poc pèssim perque estic un poc aborrit, bueno aquest no es el cas  elcas es que ara quan arribi a ca meva em menjare més que un lleó, també tenc un poc de resentiment perque he de recuperar l'assignatura que em va quedarde l'any passat la tecnologia.També desitj que hi hagi qualque cosa que m'agradi molt per menjar a casa.Ten ganes de anar a donar una volta amb sa moto per qualsevollloc que no sapiga on es nomesper cremar un poc de benzina i perdre temps.També tenc moltes ganes de que acabi el istitut per obtenir el titol de la eso si es possible.Estaria be treure també un grau mitjà per facilitar la meva vida en estat de treball i social.Tencmoltes ganesquepasi aquest any que em queda per poder treure el carnet de cotxe i poder anar on vulgui i quan vulgui.Així  amb el cotxepodré viure una experiència unica.Em compraré un bon carro perque quan passiper un carrer em mirin les titis i les pugui pujar-les al cotxe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario