lunes, 27 de mayo de 2013

Estacions de l'any, poema projecte.♥♠♣♦®

    

                1. Fes un escrit sobre el que signifiquen per a tu les diferents estacions de l'any.
L'Hivern per a jo l'estació de l'any més pesada perque fa molt de fred i plou molt no pots surtir al carrer
Primavera per a jo l'estacio es bastant bona i molt colorida tots els camps plens de flors i insectes molt bonic.
La tardor es una estació molt apagada ja que alguns arbres tiren les fulles i es queden sense i jo personalment no m'agrada en especial.
L'Estiu per a jo la millor estacio de l'any ja que sempre fa calor pots anar a la platja i pots anar on vulguis sense preocupacions de mal temps.

                2. Hem d'elaborar el poema grupal pel projecte i...CONJUGAREM ESTROFES. Heu d'escriure dues estrofes de tres versos cada una, amb rima consonant els dos versos darrers de cada estrofa. Ha de tenir aquesta estructura i ha de començar dient "Jo vull...":
                                                
    Jo vull
  trobar un bon futur,
  això mateix m'augur.
   Jo vull que al present
  estigui sempre molt atent
  i sempre estigui riguent
  Jo vull sempre impresionar
  avui fare el menjar i sopar
  per mantenir un bon benestar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario