miércoles, 22 de mayo de 2013

pRoJeCtE~>♥♠♣♦



Projecte...



            1. Explica què significa per a tu el projecte amb na Carolina Ibac i què t'ha aportat durant el curs. Mínim 8 línies.
El projecte amb na Carolina m'ha parescut molt bó ja que ens ha aportat moment de diversió a l'hora d'estudi això es una qualitat mereixedora de respecte també tot el contingut que ens ha penjat m'ha agradat molt perque esta tot molt currat.Aquestos moments han estat fabulosos perque amb les teves feines s'ha passat el temps volant això es un bon començament.M'ha agradat també tots els poemes que ens has dedicat però a jo personalment m'ha fascinat el meu.També he de dir que m'he mirat moltes publicacions de na carolina i estanmolt ben fetes i m'han agradat molt sobretot la part de poemes i històries un 10!Hem apres molt amb els poemes que ens has dedicat i també amb totes les feines i t'ho agraïm de veritat gracies carolina.

             2. Fes una descripció del teu grup de classe. Pensa que podria anar inclosa a la introducció del nostre llibre.
El meu grup de clase m'agrada bastant divertit sobretot a l'hora de descans perque es posen tots a xerrar i ningu calla també perque es conten anecdotes molt divertides i gracioses incluida n'Antonia pero per jo el meu grup de clase es especial per això es fa més curt el dia a dia

           3. Fes un escrit en forma d'agraiment a na Carolina Ibac per la seva atenció amb nosaltres al llarg del curs. 
Amb tú les clases s'han fet molt menys pesades i molt més divertides te vull donar gracies per fer possible que això passàs pero també et vull agrair que totes les feines que ens has mostrat han estat molt ben fetes i molt currades gracies per tot carolina fins el més enllà...*!♥

No hay comentarios:

Publicar un comentario