jueves, 14 de febrero de 2013

Carta Al Meu Pare


    1. Avui toca escriure una carta al teu pare. Li pots explicar el que vulguis! Pensa... què li diries al teu pare? Jo al meu li podria dir moltes de coses...
Hola Papa fa un parell de mesos que no som amb tú però queda poc perquè em donin les vacances de pasqua. Aniré a veure't i estirem junt una setmaneta i anirem a molt de puestos i m'hos o pasarem super bé. 
Estirem tot lo dia junt contant-mos coses desde que començi es dia fins que acabi, apart de les hores que hagis de fer feina, et vul dir que t'estimo molt i que comprens tot el que faig i deix de fer i m'entens perfectamemnt perque ets el meu pare.
Te vull donar record i a tothom de per allà i a la padrina besos papa cuida't molt i que etvagi molt bé Saluts.

No hay comentarios:

Publicar un comentario