lunes, 11 de febrero de 2013

Reflexio sobre el dilluns

1. Fes una reflexió sobre els dilluns! 15 línies.
Aquesta setmana sera una setmana molt bona a causa de moltess coses.Avui Dilluns anire a la costa dels pins a donar una volta amb uns amics de s'illot.Estarem tot el capvespreper alla i mirarem un poc la mar.
Quan torni em pegare una dutxa i em faré algo per sopar agust i aniré a dormir per aixercar-me prest al matí.
Al dia seguent quan torni de l'escola em posare a fer un treball que he de fer un plànol de la meva habitació i col·locar el meus mobles a un dibuix amb la seva escala adient.Quan acabi sortire a donar una volta amb sa moto si fabon temps ambun amic.Despres em posare a jugar a la pley una estona i a acabar tots els deures de mates, fisica i quimica, anglès...
Em preparare tot el berenar ensalada de pasta, pa amboli... Per l'excursio de dimecres a l'universitat.
Em fare de sopar algo ràpid com una pizza una hamburguesa un sandwich ...
Miraré un poc la tele i a dormir.
Dimecres anirem a l'excursió ja el tendre tot preparat mp3,mobil...
Quan torni menjaren i fare una enorme sesta.
Dijous quan surti de l'escola aniréapalma a comprar un poc de roba que m'agradi.
Divendre ja el ultim dia d'escola i cap de setmana!
Sortire amb un amic a fer una cervesa.I un parell de coses més.
Hihi Haha...:A


       2. Explica tot el que sàpigues sobre el Carnaval, cerca'n informació, penja imatges i diguès com l'has viscut aquest any.
El carnaval anomenat també temps de carnestoltes, carnestoltes o darrers dies, segons diferents etnòlegs, troba el seu origen en antigues festes paganes d'hivern, de celebracions dianisíaques gregues o de festes romanes. Podria ser que el mot carnaval tingués el seu origen en les paraules llatines carru navalis, fent referència al mite d'Isis i Osiris.

El carnaval de Venècia.
El carnaval és una celebració que pertany al culte lunar. Per aquest motiu, és una festa mòbil. Aquesta s'ha d'emmarcar dins un cicle sencer amb sentit propi, el cicle que precedeix la Quaresma. Aquest any ha sigut un poc especial però ha estatmolt divertit i emocionant disfrasar-mei he passat gust! =)*

No hay comentarios:

Publicar un comentario